hooold myyyy haaaannndddd!!!!!!:D

Hallå där kött och blåbäär!:D

Idag var det ju lucia, och på morgonen så missade jag en och enhalv lektion och tittade på Amandas lucia, jättefint :') haha amanda var lite weird på morgonen så hon glömde ljuset hon ska hålla i. så jag,ida och mamma fick åka tillbaka hem och jag sprang och hämta den och lämna den i sista sekund. Mission complete!
Sen var det skola och Alice och Elin mobba mig och kittla mig, haha alla undra varför jag var röd om min hals?!
hehe sen så skulle vi titta på våran lucia, och våran lucia var en kille :S
haha men dem var jättebra:)

hhahah fett random lärare;)dem är jättemånga eftersom dem körde med tvåorna.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0