hemmmaa!:D

Hallå där kött och blåbäär!:D
sorry att jag inte har bloggat men har varit i sundsvall och varit med mormor, benjobanjobjörn (Benjamin, min kusin) och Ulli :)
När vi kom dit åt vi jättegod middag och sen åkte jag, systrarna mamma och pappa t birsta centrum och handla lite. Inge storshopping jag köpte bara täckstift, som jag letat efter i flera miljarder år känns det som!
Igår då så åkte vi pulka, snowracer, madrass, stjärtlapp ner för en jätterolig backe :) efter det åkte vi till morfars grav och tände ljus.
Efter det hade Stefan lagat wook typ och det var jättegott, efter det åkte vi hem. Haha trevlig bilresa...
Idag ska jag vara med Fatima-eller Alex och Nettan- eller Clover haha ni får inte veta deras riktiga namn!!!!:D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0