har tappat en tand!

Hallå där kött och blåbäär!:D
Har precis tappat en tand, haha drog bara ut den utan att känna något... Sen så spotta jag och skölde med vatten, och sa till mamma att det aldrig sluta blöda! (min mamma är tandläkare)
jag- ajj det blödeeer! *låtsats att jag blöder på min hand (blodet från min tand)
mamma- okeej, det tror jag på -.-
jag- *kommer tillbaka med tanden i handen*
mamma- jippiieeeeeeeeee! varför sa du inte att du hade den så lös?!
jag- jag sa ju det ?

jag- mamma det bara blöder och blöder
mamma-jaha..
jag- jag tvättar med vatten hela tiden men det slutar ju aldrig!!!!!
mamma-men du ska ju inte skölja med vatten, du ska ju stoppa en pappersbit i munnen -.-

Så nu ser jag ut såhär:


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0