Rosenhill:D

Hallå där kött och blåbäär!:D

Har precis kommit hem från rosenhill och vi i klassen har haft jättekul!! Eller jag tycker iaf det!
Vi haar hoppat ner i sanddynor som var skiiiiiiiiiitkul'!!! Och badat, sammarbets övningar och sett på grisar. Och så var jag haha barnvakt åt e liten asgullig dansk kille!:P
haha han avr allt för rolig, han fatta inte vad vi sa så han skrek jaaaa!! och sen försökte jhag lära honom svenska xD Fast han var ganska duktig:)
Hehe men sen gjorde vi pizza och efter det tittade vi på film men då kom mamma och Emelie och hämtade mig för jag inte ville sova över och nu e jag hemma!! Och trött som jag vet inte vad...
Ledig imorgon är jag, fast jag måste endå kliva upp vid sju eftersom jag ska lämna Amanda x)<3
Ahh men nu ska jag försöka sova!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0