ölsta rocken

Hallå där kött och blåbäär!:D

Igår åkte jag, mamma, pappa och Amanda till ölsta rocken för att titta på Krille han var skitbra. Sen så kom alla som hade varit kvar och ätit: Hampus, Joni, Kim, Thomas, Emelie och Alex. Efter ett tag vid typ sju så åkte mamma, pappa och Amanda hem, men jag var kvar med Emelie och Alex, jag fick lite pengar så vi köpte glass och jag gick och tog snor papper från kiosken och samlade på, hihi. det började bli mörkt och det kom fram myggor. Sen gick vi runt och prata med folk och så fick jag  såpbubblor av Tommy (a) Så jag blev asglad:D

Jag träffade några ifrån klassen också. Sen så såg jag Ida och några av hennes kompisar och då var jag lite med dem. musiken var ganska bra faktiskt. efter det så var klockan typ halv elva och Alex orkade inte gå hem så han ringde taxi....

Vi gjorde myyyckeeeeeeeeet mer men orkar inte skriva:P


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0