ohh

Hallå där kött och blåbäär!:D

Hihi blev väckt imorse av ett telefon samtal från Tilda, haha hon trodde nog att jag var full!:D
Jag: haalllåååhwjhj
Men nu ska jag, mamma, Amanda, Ida, Tildas mamma  och Tilda ska till ängbadet och vi ska åka vattenruchelkana, bada och spela minigolf!:P Efteråt kommer jag, Amanda, mamma och Ida  åka till lägenheten.
Igår så låg jag och Amanda inne hos Ida och tittade på sex and the city. Haha så trevligt! Fast Ida har lika liten säng som mig så vi fick trängas ganska mycket.
old bild:)


Kommentarer
liiisa

Den bilden har jag tagit:D:P<3

2010-08-06 17:26:35
URL: http://lisamalmgren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0