It´s seems like you have blue eyes

Hallå där kött och blåbäär!:)

Otroligt dålig upptatering, jo tack jag vet! Men jag hade inte tid med att installera internet men jag kan berätta vad vi har gjort nu iaf!:)
Först så hade vi jääääääätttee roligt på engbybadet!!:D Jag Amanda och Tilda åkte vattenruchelkana som var jättekul och badade och Ida var med oss och spelade minigolf! När vi skulle fika så kom det sjuukt många getingar så vi stog liksom och dansade och slängde med handuken! haha det var skitläskigt! Fast vi var inte värre än dem på restaurangen, haha! Dem skrek och så slog dom tillslut getingen och då flög den på mig'? fast den var ju död, men  dem kunde inte bete sig xD
Efter det så åkte vi in till stan och då kom Emil och vi försökte att bestämma vad vi skulle äta till middag för mamma ville inte gå och leta. Så vi beslutade oss för kungshallen men när vi gick förbi den där restaurangen som jag åt jättegod men VÄLDIGT stark kyckling så blev den. Jag tog samma haha och jag som trodde jag hade lite förnuft men det hade jag inte! haha jag fick gå och fråga om mer vatten till vattenkannan! HAn som gav mig den blev förvånad att jag tyckte den var stark! Hahaha den är stark det kan jag lova hörru!
Sen så gick vi och köpte godis, chips och dricka och sen tittade vi på film! Den första handlade om en tjej i Iran baserad på en sann historia. Den var jättebra men det var väldigt hemsk! för hon blev stenad till döds för att någon hade anklagat henne för vara otrogen, men det hade hon inte varit. Och så all kvinnoförnedring jag blir så arg!!! Sen såg vi en film som var helt okej.
Men när vi skulle somna så ringde Emelie till mamma och sa att hon hade jätteont i magen och hon har haft det i många dagar så mamma åkte och hämtade henne och åkte in på akut motagning. Jag blev jätterädd men sen somnade jag och när jag vaknade fick jag ett SMS att det var inget farligt men dem visste in vad det var. Men mamma hade sovit hemma men sen kom hon och hämtade oss.


ahh jag har skrivit ganska mycket men det var iaf en kortfattning om vad jag gjorde igår och lite idag! elr kanske inte idag för vi vaknade ganska sent sen så tittade vi på tv och spelade tv spel och sen kom mamma och vi åt på någon grill och elgiganten men nu e jag hemma och vet inte vad jag ska göra.




hahah

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0