IIGGÅÅR:

HAllå där kött och blåbäär!

Men shiiit jag bloggade ju inte igåår!:O
Jag var ledig på morgonen sen så åkte jag och Amanda in till bromma och mötte ida. Sen åkte vi hem till Emil och fikade och sen åkte vi till vällingby och gick lite i affärer, hitta en assnygg väska:D:D efter det så  kom Mari och Mathilda och så åt vi på donken (ofccc!!:D) sen så tittade vi på toy story 3, i 3D som var ganska bra. Vi var ju på första visningen, haha!
Efter det så kom vi typ aldrig hem och jag lacka sönder på Ida. Plus att mamma och pappa är i rom?! och steker och bara lämnar oss xD
Men vi kom hem och la oss ganska tidigt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0