igår:

Hallå där kött och blåbäär!:)

Igår gick till såhär: Först skola sen så åkte vi till stenhamra och hade språk det var kul och fick lära mig nytt:D Jag har som läxa att jag ska kunna säga vad jag heter bor och hur gammal jag är på franska. Och sen lite extra är att man ska lära sig några färger. Och gå in på hennes hemsida, fast det gick inte:(
Sen så var lisa i stenhamra så vi åkte hem till henne sådär spontant och det var kuul:P<3 fast sen när jag skullehem så kom typ aldrig bussen så jag blev upp äten av alla myggor xO 
Haha det var VÄRKLIGEN KORT om´igår.
haha igår när jag fick mina förbannade myggbett!!!!
hihi var huuur svårt som hälst att ta den där bildeeenxD

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0