home sweet home:P

Hallå där kött och blåbäär!:D

Hehe jag, mamma, pappa och Amanda sov över en natt till! Vi har köpt jättemycket saker! De största sakerna är en plastma tv och en ny bäddsoffa, fast soffan har inte kommit.
jag har fått en ny skateboard och två toppar:) Vi har varit med Ulli och benjamin och gjort lite saker. Idag så åkte vi turistbåt -.-
Nu håller Amanda och pappa på att göra plättar. Haha idag så när vi åt på en restuarang så åt jag en jättegod kyckling och gul curry sås! Men den var JÄTTEstark och jag åt bara för det var så gott och sen drack jag 6 glas vatten:)

Kommentarer
Pia

Roliga och fina bilder som vanligt. Tyvärr kan du inte få ny mobil eller dator. Du har ju redan det!

Du får önska dig något annat på din födelsedag! PK

2010-08-15 22:43:03
Pia

Tack för det fina välkomnandet hem från Rom

2010-09-01 23:08:54

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0