HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Hallå där kött och blåbäär!:D

Har varit lite uupptagen idag så har inte kunnat blogga :/ Först var det skola och det var kul:D
Jag var tvungen att missa gympan eftersom jag skulle på ett möte med RWS... Jag och mamma, mina andra vackra systrar var typ och fikade elr vad dem nu gjorde. Sen så åkte vi till vällingby och tittade lite i affärer, dels på H&M där jag har sett en assnygg väskaaa:D efter det så lämnade vi Ida för hon ska till Israel med sin kompis och de sa fira typ kompisens moster bröllop! Saknar henne redan!!!!!! Hon ska vara borta i 9 dagar! och hon  var ju nyss i Rhodos så var hon tvungen att åka igen:O!!?
Aja Efterdet så åkte jag på mina "träningar" Fast jag spelade inte hela 98/99 träningen
Sen har jag ätit middag, rester blev det -.- sen så åt vi en asgod kaka/tårta som Hampus har bakat! Haha inte så ofta man får skriva att han har bakat, så njut!!! Och det var somsagt väldigt goood!!!!
ooollllddd!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0