hallå

Hallå där kött och blåbäär!:D

Sorry för dålig upptatering men jag har verkligen inte tid... Men jag försöker blogga även om statistiken inte är på topp. Idag var det skola det var okej men nice att vi slutade efter lunch! Men jag orkade inte vänta på amanda skulle sluta så jag och mamma åkte och handlade och sen hämtade vi Amanda. Efter det frågade jag Tilda om vi skulle göra något. Hon sa ja :) så hon kom med bussen. Och Emelie skulle gå och söka jobb på dagis och fridids så vi gick runt där och det var jättekul:D När vi kom hem gjorde vi mycket roliga saker men nu är hon hemma. Och Ida bakar bullar till mig eftersom jag inte "fick hjälpa till med mina egna bullar" men det är ju bra att jag får lite ledigt från det:D Men kommer säkert göra något senare. Asså shiit det är ju fredag idag, nicceee:DD
haha lanzarote 07!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0