haajj

Hallå där kött och blåbäär!:D

Gud vad jag skriver för sällan! Vi är inne i stan och jag har internet nu!! *happy*
Men iaf Amanda och pappa  är vid konsum medans mamma ligger och skriver suduko! Vi kom in vid typ tolv och pappa åkte till jobbet och jag, mamma och Amanda var inne i en Telia butik i typ 2 tim! För det tog typ 20 min i kö sen så höll han på att ringa runt. Vill ni veta varför vi var där? ´JAA! Men det får ni inte!;) Och jag vet inte varför....:) sen köpte vi lampoooor!
Nu dricker jag yougurt, och ritar framtidens aliens!:P
Haha

om ni inte fattar så är det en iphone varelse med tre armar som skriker IIIPHOOONEE! haha :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0