:)

Hallå där kött och blåbääär!:P

Asså jag är så fräsch nu haha, jag och Ida har satte på oss våra ansiktsmaskar, haha min stelnade så jag inte kunde röra på fejset och Ida såg bara allmänt svettig ut xD  Mina gurkor satt lite kul men jag ser cool ut nu, haha. Och så doppade vi naglarna i olja, och det fick stackars Amanda iaf vara med på!:D Haha, sen har jag gjort en hallon, vinbär, blåbär och jordgubbs smothie, som jag gjort med Amandas nya stavmixer. Med nya menar jag inte att hon har haft en förut xP  hon har tillochmed döpt den, hahaahahh! Till min smothie mumsar jag på Amandas goda hallon grottor :P Gööööttt!!:)

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0