d

Hallå där kött och blåbäär!:)

Sorry att jag inte har bloggat idag men  det är pga att jag inte har varit hemma! Först åkte jag och Amanda till solna centrum, Emelie och gjorde någon sak i solna och mamma var på jobbet. Och vi gick runt och det var trist men till slut kom entlige mamma och emelie och vi åkte till IKEA. Jag handlade inte något men sen så  käkade vi två korvar och en pizza. Asså shiiit vad billigt det är!!:DD Sen så köpte vi mjukglass:P Efter det åkte vi till barkaby aoutlet fast jag köpte inget där!D:  Efter det så diskuserade vi våra tår i bilen... HAha de sa att jag har en liten lilltå... det har jag ju inteeeeeeeeee:(
Hihi men nu e jag hemma och tittar på så olika. Faktiskt ganska braaa


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0