bio med michee:D

Hallå där kött och blåbäär!

Förlåt för fruktansvärd dålig upptatering idag men jag har varit och sett på bio med michee:D

Först så åkte vi dit, haha jag hade försovit mig lite... När vi till slut var framme åt vi och jag åt på burger king (mmuums:D ) Sen så köpte vi en varsin persisk efterrätt som var ganska god. Det var typ fryset ris och så doppade man det i citron sås. :)
Efter det så fixade vi biljetter och så köpte vi snacks. Sen så tittade vi på bion. Vi tittade på Karate kid, och den var asbra!!:D Och Jaden Smith är snyyyyggg':P Plus att Justin bieber har gjort en låt med honom i sluteeet. Men den var skitbra jag rekomenderar den verkligen!
Sen så gick vi lite i affärer och jag köpte en ansikts mask (hahhaha) Efter det så sprang vi till tunnelbanan, och så hade vi så bråttom så vi såg inte vilken tunnelbana vi tog så då hade vi såklart hoppat på fel... Men vi åkte tillbaka och sprang runt alllt vad vi pallade i fridhemsplan. Haha
Men till slut kom vi hem men vi hade insätt att vi hade missat bussen så då tog vi en till stenhamra, och då hade vi ingenting att göra bara vänta i en timme -.- men vi köpte donac:)

Men nu har jag varit på träning opch det var väl okej :/

efterätten:P
Jaden smiiith (haha han till vänster alltsååå!)
 



och låten som är sååå gryym!!:D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0