Valborggg

Shoo

Inte på speciellt blogg humör men kan väl erbjuda mig några rader...
Idag städade vi typ hela dagen så jag har varit typ ganska tjurig. Men till lunch åt vi på baksidan av mellantuna och man fick, två korvar, ett äpple och en glass. Ingen blev typ mätt och när alla hade gått tillbaka till stortuna kom några och sa att man fick ta hur många man ville, jag och Miche kuta som galningar men det gjorde typ ingen annan...
Gött iaf men är skit törstig och har varit det typ hela dan!
Snart ska jag få plantera solrosför vi gör ju det i skolan så jag skrek till mamma för typ fem minuter sen: Jag vill plantera har vi solrosfrön? haha jag skröt lite om hur jag vet hur man gör!
Idag på kvällen ska vi hem till fam Aanerud och fira valborg men Joseph skulle typ också med men nu ska han typ inte det :( Men Amanda och Mathilda är ju också roliga att vara med. nää nu ska jag plantera kommertillbaka och skriver in dagens gåta och skriver svaret på gårdagens

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0