Utter hela dan

Shabababakd-piweh gpäk

Den som listar ut vad det betyder är ju för tusan bäst :)
Jag och Amanda har varit ute nästan hela dagen, vi har mest hållt på med kojan. Vi har liksom renoverat den och vi har faktiskt fixat ett tak. Sen hade vi lite för kul och då åkte vi tillsammans ner för en backe med skrindan (som en vagn med hjul fast ingen barnvagn!)  Hehe sen blev det för många krachar så att då fick vi nästan sluta. men men (men men menimen men men xD hehe var bara tvungen) pappa hade tagit fram fat boy (en slags hängmatta titta ner så får ni se en bild på en sådan) och jag och Amanda var där och lekte i säkert en halvtimme. vi försökte få ner varandra. Jag vann sbhfjd sböj Amanda griper in! NEEEEEJJ JAAAG VVAAANNN. jo säkertns nfof nksfgjn d MEN SLUTA DIN KÄRRING!!! okej. fduys bgrhkfb är u knäpp eller Amanda?

hhehe hon sitter bredvid och rättar mig :P

Imorgon är det skolan gu va man är taggad att kliva upp vid 7 och frysa och ja vad mer ska man säga jag längtar så jag spricker -.-hehe not? haha nej men speciellt taggad är man jue inte!
så ser våran ut:D

Kommentarer
bella

haha sån har vi också! xD

2010-04-26 18:37:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0