utmattad

Heeloo

Börjar kort om daagen är så trött att jag kan somna när som.
Först kom jag till skolan och hade ingen aning om att det var pingis tuneringen. I ren förvåning tog jag hem segern och ska härmed möta bästa tjejen i 6:an, vet inte än vem det är. Jag har vunnit alla år så jag kanske inte ska vara med nästa... För det känns som folk typ blev sura, när någon såg att de skulle möta mig sa de liksom aja du kommer bara vinna! det är klart jag kommer vinna om de har den inställningen. Men jag är ju övergrym hahaha skojja!!

Sen åkte vi (me och Amanda) till guran och sen åt vi på grillen. Så där satt jag och Amanda värsta töntarna med pannkakor och festis! HAHA
Sen råka vi ta en för tidig buss och då fick vi tillstånd att köpa en choklad! Sen kom Miche och ville bjuda på något och då blev jag rädd att jag hade ätit så onyttigt så jag tackade nej! (bra jonna, tack jonna!)

Sen var det träning och den gick väl så där jag var liksom inte på hugget! Föresten jag fick ett jättefint bästis halsband av Miche<3 jag tog självklart BEST, har du alldrig hört utrycket du klär dig som du är!!!!!!
haha bjuder på den

löl den med! Gud va tjock jag ser ut!

men hej då måste ta något att käka puusss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0