Trist dag idag

Hola!

just nu sitter ´jag och tråkar framför tvn. Tittar på AIK-södertäje.
Till middag gjorde jag och Amanda "ála nudlar och köttbullar" uew
Idag kommer Joseph, han är vårat fosterbarn som vi har haft i kanske 3 år men han kommer en gång i månan

Foster barn:


.Min familj har haft många foster barn Först Simon han bodde hos oss en hel sommar tror jag. Han var typ 14 och jag kom ihåg att han rökte. Sen Nerges som jag blev väldigt bra kompis, hon hade vi ganska länge hon hade föresten mitt rum ;)
Seen hade vi två månads barn Linnea och Cecilia. De går i färentuna, och Cecilia började kommaa när hon var typ ett nu sluta när hon var typ.. 5 sen kom Linneas och Cissis systrar Elmina och Agnes men de var inte så länge. Efter ett tag kom Joseph.
Alexander hade vi i typ vintras (vet ej om jag har skrivit om honom) Men *vissa* tyckte inte det var så kul så det blev inge mer. Men han var jättesnäll liten prick!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0