to be or not to be

Shhaaabbaaadaabadoo (mitt nya älsklingsord dåra)

Idag i skolan höll vi mycket på med engelska teatern. Hm vad gjorde vi mer... jag är ju typ både döv och senil!
Sen gick jag och Amanda hem och det var inte speciellt jobbigt för mig men stackars Amanda bar på en ryggsäck som vägde över 12 ton!! Hon hade typ fågelgrejer som hon hade fått av någon i hennes klass för deras fågelhade dött... (vi har en fågel som heter Miko om ni inte visste det)
Ikväll är det träning igen och jag har redan satt på mig kläderna så jag är redo, fasten vi inte ska åka än. Mamma ska snart värma någon paj för jag och Amanda är hungriga.
Matteläxan är också klar men inte "brott läxan" 

Åh blir så sur vet inte vad min deckar historia ska handla om.... Jag vet liksom inte hur lång och så den ska vara!!!!!!!!

Jag hittade lite bilder från alla håll och kanter


Idag bjuder jag på......
hahahah skulle ha den på Hampus student fest men njae... NEJ MEN NEJTACK....



 åka över globen grejen
gammal bild på Miko<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0