sry förmig för dig

Heeej


puh äntligen hemma och kan få vila, väldigt uppskattat..
har faktiskt en del saker att skylla på för att jag inte hunnit bloggat.

Först skola men gympa som handlade om att hänga och sånt som jag är värdelös på. Hursom hälls så var jag med Bella Lisa och Madde som försökte hjälpa mig. Sen hade vi lite genomgångar och sånt. Efter det skulla jag ta bussen till gitarren och på bussen satt min goda (väninna xD)vän Rut! haha hon missa sin buss och jag hade tid över så vi gick i centrum och larvade oss! haha shiit va kul det var:) Sen hade jag lektion och det gick väl sådär. Efter det rasade allt för mig jag tog fel buss för en busschafför lurade mig typ.. Så självklart blir det inte bättre för min mobil är ju hel jsojfknakndsndkljdld d d  a ni fattar..
Så då gick jag fram stor gråtande till en annan busschafför som hade bytt och då hjälpte han mig:) då kom jag faktiskt på den buss jag skulle åka på. TACK FÖR OKÄNDA BUSSCHAFFÖR!! Så jag kom som tur var hem.
Och det jag inte visste var att jag skulle till tandläkaren och då var det bara att borsta tänderna och åka.
jag hade så fina tänder så de svimmade (okej det kanske inte var sant då men det skulle vara coolt!)
Hampus gick sen tillbanken så jag ida mamma och Amanda Åkte till ica och Amanda hade varit så snäll att hon hade packat perfect det jag ville ha till fotbollen. Hon hade fixat en matlåda och vet ni hon hade skärt upp spaghetti bitarna åt mig. Gulligaste ever<33
Träningen gick sådär men den var rolig.
nu e jag ju hemma och ligg/sitter i sängen och bloggar från själen. Vill sova GÖDNATT<3


Imorgon är det prao hos pappa och kommer blogga när jag komme hem vet inte när men ni kan väl hålla ut, det vet jag redan att ni kan;) kanske ska köpa en ny mobil:)



















Kommentarer
Conservative Blog

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-01-21 11:26:50
URL: http://conservative-blog.blogimagine.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0