no life:)

Tjena

Idag i skolan var det trist pga...

Och gud bestämde att gitarren skulle gå bättre:) jag kunde allt det där svåra och det var kul!! Jag var superglad när jag skulle hämta Amanda så jag satte mig på en babycyckel och hon skjutsa mig till bilen:) jag skrämde nog alla barn...

Idag har jag träning, med min jäkla värkande ben!!! Jag har också tre läxor som jag måste hinna klämma in i veckan.
Vad ska jag mer skriva ?

Älskar verkligen att vara i kojan ska ta bilder som jag kan lägga upp. men det hinner jag inte med nu för jag måste byta om och göra läxor, duktig flicka<3
 PS ni som messar mig och jag inte svarar med <3 är det för att jag har inte listat ut hur man gör det på min nya mobbe;) bra att veta

Kommentarer
Niklasmargrethe

Brilliant site. Cheers.

2011-02-28 21:33:02
URL: http://niklasmargrethe.bloglyric.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0