Mobilafhf

Tjoo

Idag var min prao och jag har jobbat på och druckit minnst tio koppar choklad och bränt tungan alla gångerna.
Fast jag var ganska dålig på att ta order, haha. Pappa och Emelie sa att jag skulle printa papper då sa jag bara Nej? det är trist
Haha vilken bra inställning
Jag och Emelie åt med hennes kolegor (hihi kolegor kolegor)  Det var sådär.
Jag var bättre på att skriva "tidningen" än att göra hål i papper. Men jag är as nöjd med mitt. Pappa sa typ att jag skulle få betalt, är han skum eller skum på ett bra sätt....

Jag köpte också en ny mobil en sån ida har fast en rosa:)

 

MM!

Här är en bild jag tog på jobbet


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0