Men vad trevligt för dig

Hejsan

Idag var det skola, som då de flesta blir VÄLDIGT förvånade över att höra. Verkligen, jag menar det -.-
Men jonna du måste ju komma till saken, tack jonna
Ja då kommer jag till saken vi har börjat skriva på våra deckare!!! Men jag skrev lite konstigt för fantasin överbobade när jag rörde vid tangentbordet. Men när jag har kommit ut hur rehab (haha skoja) så ska jag ändra, har redan gjort det men vill ändra så att det är fyndigt. För jag är ju fyndig xD
Hehe ... (det är inte jonna som skriver jag är en livslevande utomjording!! mohahaaaaa)
ojj då men hörrni ska skynda på så inte monstret inte petar på mig för hårt.
Spelat mest king idag med Bella och det var flera som också var med oss. När mamma kom så åkte vi till konsum och handla (och jag och Amanda fick varsin isglass) Sen åkte vi till gustavhill. Åhh hatar att vara där, fast jag gillar och titta på leksakerna;) xD
Fattar inte blommer jo visst fint MEN TRIST, föutom i skolan och ens egna för då är man ju taggad på att det växer!
Fast i min hemlighet sitter jag och rabblar upp alla blommor som finns och skriver noveller om hur vackra det är. Shit hur kan det utomjordingen veta att jag gör det? OPS!! nu sa jag det högt också...Tusan!

Haha jag förstår om ni inte fattar det jag skriver:)
haha jag är den fula amanda är en sötaste. inte den bästa bilden på mig..
haha är jag allmänt ful lr? :)<3
mmen seriöst jag ger upp inge snygga bilder på den snyggaste!? DAH!!!

SKa träna idag föresten

Kommentarer
madde

sjukt söta bilder :)<3

2010-04-27 20:17:00

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0