men gick det för snabbt nu?

heejsan

Hihi har fått iväg elien nu:)

I skolan idag tittade vi dels på en film som hanlade om Amazonas, byggde med klossar (på matten) som jag tyckte va skitkul^^ fast det var svårt att göra en kub...  Efter gympan som var jättekul fick vi fortsätta skriva på våra deckare och jag blev klar som jag inte trodde att jag skulle bli, för ni vet som jag skrev tidigare när jag väl rör tangentbordet blir jag galen! Men seriöst asså...
Igår var jag och pappa i bil tvätten efter min fotbollsträning, ledsen men det fungerar inteatt ladda upp bilder så ni får bilder som finns här på datorn!

Svalbard
egentigen var klockan typ 12.00 på dagen då men somsagt det var VÄLDIGT MÖRKT Hunden ser dock inte så vacker ut men jag lovar man dör av att de är så söta i verkligheten
Det där var typ det ljusaste


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0