Heej

Idag var jag med Ulli på stan och vi var uppe i kaknästornet. Ja som sagt vi hade riktigt trevligt och jagfick en pärla att sätta i mitt hår av henne och sen var vi inne på buttriks hehe har två bilder där ifrån. När vi åkte hem mådde jag illa och ville inte gå på matchen men jag fick 5 spänn av pappa att gissa vad det blev i matchen och jag gissade på 2-0 till AIK mot Häcken. Vad ska jag mer skriva orkar inte gå in så specifikt på vad vi gjorde. Jag har gjort en gubbe (eller mamma sydde) och jag blev jättenöjd med den och ska ha den i min mini saks samling:)
Dampa lite när jag skulle sy men jag gjorde typ 3 stygn resten gjorde mamma ^^
Här har ni några bilder!
på äppelfabriken i fredags!

det fans en hage mittemot och jag blev helt galna de var SÅÅ söta
haha på butriks!

Kommentarer
Ott

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-11-14 10:55:32
URL: http://ott.blog16.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0