Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej !

Saknat er alla därhemma kan berätta vad vi har gjort i
 Kroatien!


Lördag: vi kom dit, vi gick till en restuarang som vi har ätit på varje dag har tröttnat lite på pizza...
Då har jag för mig att jag åt spaghetti och köttfärssås. Sen gick vi hem vet ej om vi titta på TV. Jag blev väldigt imponerad av vårat rum (det var ett hus, typ som en lägenhet)

söndag: Hmm Pappa och Amanda som de alltid gör när vi reser går de och köper frukost. Men inget var typ öppet så vi åt något skiit äckligt men som tur var kom hushotell ägarna med kött och lite bröd:).vi åkte in till stan och åt glass;P Och jag som hade fått ansvar för mamis grymma kamera knäppte jag jättemånga kort. Mami har en till kamera som är typ dubbelts så stor och bätttre men den är så stor och för mycket krongliga knappar! Sen restuarangen! Försesten så regnade det .

Måndag: Regn men dock god frukost. Gjorde typ samma som söndagen! Plus regn. asså jag kommer seriöst inte ihåg mer!REsttaurangen

Tisdag: Hot hot! Jag, Amanda, mamma, pappa och Ida (Emilie földe ju inte me) åkte till stan och jag shoppade två grejer (lägger in bilder)
 Hampus vägrade följa med så han låg typ och sov (Fattar inte hur han häldre ville det men) bra dag med lite bränna;)
restaurangen!

Onsdag: det var ju alltså igår och det var typ den roligaste dagen. Vi gick åt andra hållet och var vi vattnet och kasta sten  och lekte. Hampus hade typ föresten hittat 75 kr som han när alla barnen gick och letade efter bankomat och cafe köpte Hampus två öl och jag ida och amanda vartyp rädda för honom! haha vi anklagade honom för att vara full!
Men på cafet senare så såg Amanda en citron stjärna på min arm så kasta hon bort den det var då det hände den kom upp i min näsa tror jag!!!!!!!!! Jag fick panik och jag och mamma gick till vattnet ooch jag försökte snora ut den. Men jag vet inte ens om den hamnade där....
Sen åt vi på restaurangen och sen åkte vi till flygplatsen sen hem


Nu är jag heeemmmma ! Och jag ska typ bara slappa idag. 

Lägger upp massooor av bilder seeen!! så ni för längta







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0