grease<3

Heej

Ja jag hade inte någon kontakt med datorn pga:

Fam Bimers tjejer och fam Aaneruds tjejer såg på den svenska musikalen Grease! DEn var jättebra och många kändisar var med. Och vi stog två meter från Måns Zelmelöv, och Amanda och Mathilda vågade tillochmed gå och krama honom men för mig räckte det med att stå nära:) Sen sov vi över i stan och jag hade jättesvårt att somna för det känndes som jag inte kunde andas... Idag var jag, mamma och Amanda i stan och gick i affärer och efter det mötte vi upp pappa och Emelie och sen hade Amanda uppvisning med bromma gymnasterna. Sen åkte vi hem och nu är jag här och tittar på typ Peter Pan. Är fett hungrig...

Orkar inte skriva mer nu men gör det snart

Ska typ köpa en ny mobil när jag har fått min månads peng:)<3 min mobil är lite konstig för när jag var på ekerö te x så fungerade den inte och jag och Amanda hörde inte var buss chafförn sa så vi klev av så hade vi gjort fel så vi kunde ju inte ringa så vi fick lite panik... Men vi frågade om hjälp


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0