Förlust

Tjena

Igår så spelade jag, Ida, Emil och Amanda kubb. Det är ju faktiskt väldigt underhållande tycker jag själv. Idag när jag vaknade hade jag ont i halsen och det kanske var för att jag gick runt med t-shirt. Men jag kommer endå tvåa på prispallen för amanda satte på sig bikini xD Stackars lilla retard...
Men iaf så idag spelade jag min första elvamanna match, själv tyckte jag att jag spelade ganska dåligt (jag säger det inte för att folk ska säga "jo du spela visst bra")  Men det kan bero på att man inte hade bollen så mycket, det hade nog ingen. föresten Becka DET ÄR INGEN *PIP* DOCKA!!!! det är en gubbe!!! en minigubbe!!!!! hehe ni andra som inte var där fattar nog inte...


Mitt bok tips en bok som jag läste i skolan.
Den heter MIKA VS MIKA och handlar om en tjej som är adopterad från kina som origenterar hon vill bli bättre eller rättare sagt bäst. Så hon slutar äta, sen träffar hon Nino som försöker hjälpa henne. Hon svimmar av flera gånger och hon orkar inte med något tjat om att hon bör äta! Man känner liksom sig som henne och det är jättebra skrivet, NÅGON SOM HAR LÄST DEN?
sorry hörrni men får inte fram någon bild :(

Hoppas ni blir inspererade!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0