:)

Heej

Godagens alla trevliga prickar där ute!
Idag var det somsagt uppvisning med teatern som jag har längtat SÅ mycket till. Jag skulle visa upp den sista gången och den första gruppen i början blev lite fel. Vissa hade inte hunnit förbereda sig så det blev lite kaos, men sen ställde sig lungnade Janina sig upp och sa att de skulle börja om från början, de var jätteduktiga!
Efter det var det ju min tur och det gick också bra, men det blev inget pirr för det var så lite folk som tittade. Hoppas vi ska visa för  förälrarna!
På musiken btw så sjöng vi fireflies och det var kul att sjunga roliga låtar! (antagligen)
Efter skolans slut földe jag med Miche hem. Vi gick först till äppelfabriken och då köpte vi två kakor var och någon lemonad. Gud va gott! Jag har tagit några bilder men jag och mamma ska snart åka och handla så hinner tyvärr inte.
Sen gick vi tillbaka till henne och gjorde lite roliga saker:)
Hemma är jag nu och åka jag ska! hihi
Här är till er sjunggalna!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0