biljardboll:)

Tjoo

På morgonen trodde jag att jag och Amanda skulle åka buss, och att mamma eller pappa hade glömt att ringa. Sa jag klev upp själv och väckte Amanda, åhh sen när jag kommer ner säger de att de ska skjutsa!! Då blir man bara lite irreterande!

Ska ha träning idag med men när jag kommer hem från skolan kan jag blogga.

Jag har fått en jätterolig läxa som jag måste göra. Man ska leta i tidningar efter brott, när jag var på ekerö så såg jag en metro där stog det "så här eldade han upp kaninen" fy! Det är ju iochförsig ett brott men det vill jag inte ta med mig!

en bild från Dalarnaen tiill bild!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0