Bilder från kroatien<3 sätt er bekvämt och njut!

skadad fågel
haha tog den;P

 cool va tog den med autofoto
den me:)

 jag i Ida´s coola Lady Gaga glasögon
 Nice ! det bästa är ju att det speglar sig
autis<3 jag tog den me
same
haha räääähhrr bad mamma att ta den!
 baren


vi hittade en som jag och amanda kallade för göran
cafet där jag fick en stjärna i näsan.
sccchhteechhh
haha bjuder på den!
haha borde ju vara med i någon reklam!



 vid vattenorgel som jag inte berättat var det är så här kommer min snabba verison! DEt är typ hål på "stenbryggan" där vågorna slår i under och bildar ljud! kommentera om ni inte fattar!;) då kan jag ge en bättre förklaring! det känns som jag använder många utropstäcken! haha
ser ut som en dator bild

hahahha ska likna gubben! skön va?

 snygga strumpor
Baksidan på mitt andra köp (på brallan)


Aja puh nu är jag trött det där tog ett tag. Hoppas ni gillar bilderna men det var mest bilder på mig för jag vet inte om alla vill vara med på bild


Kommentarer
lisa

23 bilden var fett cool ju ! :)

och 17, hihi <3

2010-04-11 11:32:22

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0