JIPPI

Hej allesamans. Sry att jag inte har upptaterad tills nu. Men det är så att jag fyller år idag:)<333 Jag är superglad. Jag fick en data, ett usbminne, en väska till datan, två jättecoola graffiti böcker och en jätte snygg band som man har om man ska stå upp och spela gitarr. Tack för alla fina presenter familjen Ulli och Benjamin. Ulli och Benjamin åkte hem till Sundsvall idag:( Idag hade jag match. det blev 2-1 till de andra det var ju jätteduktiga. Först gjorde jag och Rebecka ett jättesnyggt passningspel. Då sköt Rebecka in den. 1-0 till oss ända till halvlek då de vände spelet. Sen hade jag golfträning det var kul:) Jag har precis duchat nu sitter jag här:P Danza ska snart lämna oss:'( Jag älskar dig älskling!!!! 
DAGENS LISTA:godaste bären
1.Jordgubbar
2.Blåbär
3.Smultron
4.Hallon
5.Bjönbär       det här var bara min lista vad är din???


jonna the rapper 


JTR

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0