JAMBO:D

tja alla läsare! Jag har spelat golf och det var kul men jag fick lite ont i fingret men endå! Det gick sådär... Middagen hjälptes jag, Amanda, Emelie, Hampus och pappa till och gjorde jättegod taco. Nu sitter jag här vid datan och chillar, hade tänkt att fortsätta med det tills one three hill börjar :D  ja, imorgon börjar ju skolan. Ska bli sådär. Aja nu måste jag byta ämne innan folk tröttar ut sig xD. Jag älskar graffiti och jag tänkte lägga upp några graffiti bilder här på bloggen och ALLA kan få tycka till och kommentera om vilken som är snyggast.            HÄR ÄR NÅGRA BILDER FRÅN GOOGLE:<------

Kommentarer
amanda

den rosa!!

2009-09-20 19:12:25
Pia

Gubben

2009-09-21 20:57:19
michelle

den blå

2009-10-02 21:42:16

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0