HELLO

Tja idag var det ju skola. Det gick bra. Det började med temat, vi håller på att göra tallrikar. Sen hade vi typ matte sen GK. Vi sluta efter lunch, efterso det är några som hade utvecklingsamtal. Jag var en av de. Aja nu är jag här och chillar. Men ska göra läxan. Boooooooring! Men man måste ju. Bra match igår AIK 3-0 kommer inte ihåg vilka vi mötte jag fick inte gå pappa hade inte någon plats kvar.. SYND, SYND.
DAGENS LISTA:roligaste sporterna
1.Fotboll
2.Golf
3.Pingis
4.Tennis
5.Basket

vad är din lista?
Jag och min lilla syrra (Amanda) Ville ha ett marsvin förut, vi titta på ett klipp på youtube. Den var as bra och nu får ni se den

SÅ HIMLA SKÖN!! Såklart inte sann men ändå.

Kommentarer
Pia

Kul filmklipp

2009-09-22 15:30:21

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0