HEJ

Hej sorry att jag aldrig skrev igår jag hann inte. Jag var på Amandas fotbollsträning och åkte skate board med Jasse. På dagen (alltså i måndags) var vi på Kärsön och orgienterade, jag var med Miche:)<33 Sen hade jag gitarr. Idag var det skola och vi sluta efter lunch:) Då åkte jag och Miche hem till mig och gjorde skit god mat:) Miche är ju proffs på det. Sen åkte vi buss till Troxhammar. Med min jätte stora bag!! jag kunde typ inte komma in xD Nu har Miche åkt och jag ska typ strecha lite:P  
DAGENS LISTA:Bästa ämnerna
1.Svenska
2.Musik
3.IT
4.NO lab
5.Gympa



jonna the rapperÄLSKAR DIG DANZA GRÅTER VARJE GÅNG JAG TÄNKER PÅ DIG<3333333333 DANZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VÄRLDENS BÄSTA HUND!!!!!!!!!!!!!



JTR

Kommentarer
micha

palla dig jonna du kom inte upp för trappan på bussen. lol

2009-10-02 21:54:52
j

hahah miche din lol!!! du och dina ramlingar. hahah stå på benen!! LOL. iq fiskmås

2009-10-03 09:37:49
Jonna

vetu ens vad lol betyder?

2009-10-03 16:57:21

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0