4-4!!!

hejhej nu har jag spelat min match och det blev 4-4..... Först ledde vi med 3-1 i första halvlek sen kviterade de med 3-3 sen gjorde de mål och då gjorde jag en lös boll från kanten av straffområdet och satte den:) Jag gjorde två mål den matchen. Jag spelar i SKÅ IK vi ligger ungefär 7:a vi har börjat förlorat mycket nu... Det är ju synd för förut låg vi tvåa. Mina favorit lag annars är väl AIK, Manchested United, ac Milan och som landslag gillar jag ( Sverige självklart) men Italien tycker jag mycket om. Även om jag inte är så insatt i Italien. favorit spelare då hmm. Jag ska fråga joseph och amanda
AMANDA:Martin Motumba (aik)
JOSEPH: Wayne Rooney (manchested united)
JONNA (jag): hmm jag har ju flera Ivan Obolo, Henry, Zlatan, Messi, Kaka, Ronaldinho, Ronaldo och christiano ronaldo.
aja typ dem jag gillar amandas och josephs också.. Men mest av allt älskar jag AIK vi ligger etta i tabellen mohaha!<33om du tycker något annat eller samma kommentera gärna!;)

Kommentarer
stina

DIF!!!!!

2009-09-19 17:50:28
jonna

hahah titta uppochner på tabellen så kanske det går bättre!!;)

2009-09-19 19:57:16
ida

hahahahahahaha skön

2009-09-20 22:10:29

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0