We are the world

Tjenare alla som sitter här och glor på min braiga blogg;) xD    Imorse klev jag upp vid nio för jag skulle med Amdanda på bg. Hon tränade i en och enhalv timme, guud var det var tråkigt. Jag och mamma satt i bilen, jag läste och ritade och hon typ tittade i några papper. Sen gick vi en liten promenad där vid uppgårdskolan (Amanda tränar där.) Sen åkte vi hem och då kom märta upp till oss och jag fick en efterskotts present:) Tre par jätte snygga strumpor:) Sen har jag mest ritat och varit inne på min data och lyssnat på musik. WE ARE THE WORLD  var en låt jag lyssna på. Den verkligen berör! Här har ni den så ni kan tycka om den:)

      VAD TYCKER DU OM DEN KOMMENTERA!!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0