vi vann!:)

Hej bloggläsare=)
Idag var jag i plugget, Bella var ju inte där för hon är påväg till USA. Hon har lovat mig en bild på henne och HOLLYWOOD. Heeh men vad var jag.. Jo plugget... Jo vi vann jag och Johan alltså svävandebilarna. Först mötte vi alla i Galaxerna (alltså våran klass grupper)  Då vann vi det var jag som blåste då. DEt var fyra bord och jag fick 12 sek. Man fick lägga sig på bordet och blåsa på toarullen som sitter på en slags papperslåda. Sen fick vi möta vinnarna i Tellus (andra gruppen alltså) Och då var det Johans tur och han fick 6 sek!!! Vi vann:)
Idag var det jag som skulle skriva ett inlägg på bloggen så titta in det!;) www.klassettan.se
Aja sen kom mamma och hämta mig vi handlade och sen åt jag mellis. NU ÄR DET HÖSTLOOOOV!! Jippi:)
Nu skriver jag här på bloggen och lyssnar på man in the mirror av Michael Jackson
Den är fett bra;D   Idag är det idol. Vem hejar ni på då???
Hejdå!
//joni makaroni
<33333333333333

Kommentarer
miche

jag hejar på tove,erik,erika och calle

2009-10-24 21:18:34

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0