TJENARE

HELLO evrybody!:) Idag har jag varit i skolan och det gick bra. Sen åkte jag och amanda till mammas jobb. Vi behövde åka både buss och t-bana. Jobbigt... Det var bara för jag skulle kolla synen hos "min" optiker heheh det är bara för jag har åkt till honom flera gånger:P Det gick bra jag var gränsfall till läsglasögon. Jag ska komma tillbaka om det förstör mina studier. Sen gick vi in i ett köpcentrum och jag köpte en vinterjacka och en ascool graffititröja:P  Sen åkte vi till donken. MUMS
DAGEN LISTA: bästa länderna
1.Sverige
2.Italien
3.Jamaica
4.Argentina
5.Tanzania




jag i min nya tröja














JTR

Kommentarer
micha

fyröga

2009-10-02 21:57:30
j

va?

2009-10-03 16:55:49

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0