Tilda<33 b.vän

Tjenare! Idag var det ju fredag, nice:D Efter skolan kom Tilda min bästakompis till skolan och sen hämta mamma oss och så åkte vi hem. Vi gjorde olika saker och hade jätte kul!!! Sen åkte Tilda hem och vi åt middag. Nu sitter jag här och chattar med alla möjliga:) Aja här har ni två saker att välja imellan......
Bärbar eller stationär data? svara vad ni tycker. Enligt mig är det nog bärbar... Men det var väldigt jämt. Titta in Tildas blogg den är en www.tildapettersson.blogg.se
Snart börjar idol hoppas alla kommer ha trevligt. För.......DET ÄR DAGS FÖR FREDAGSMYS!!! Hahaha














Kommentarer
Maria

Aha! Var det din bästis Tilda som du visade klassrummet för idag! Angående bärbar eller stationär så röstar jag på bärbar! Då kan du sitta i soffan eller vart du vill! Själv har jag en bärbar och tycker att det fungerar utmärkt!

2009-10-09 18:43:29

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0