THe moTheRs BooooYs

Hehhe ni hör ju vad jag gör. Eller jag kanske ska säga det normalt. Mammas pojkar. Hehe det är faktiskt kul:)
Jag tittar med Amanda, Ida och Lisa (inte kompis utan Idas kompis.) Trävligt trävligt!!!!:D
Lisas hälsning: Jonna är grym. De visste ni säkert redan.. Men så är det. Amanda är vig, vig som fan. Ni skulle bli rädda om ni såg vad hon kan göra med sin kropp. Och Ida.. Ja Ida.... Hmm. Finns inte så mycket att säga va?;) /http://llisasdiary.blogg.se/

 

Hahah proffsiga tips från tha Lisa !! nu är
Ha det nice




pro J


Kommentarer
Pia

Nej svordomar gillar vi inte!

Kul att läsa din blogg!!!

Du kan väl ta med din skateboard till mitt jobb så kan du skejta i Rålambshovsparken

PK

2009-10-17 20:12:31

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0