school

Heej bloggen! Idag var jag i plugget. Vi hade engelskaprov!! Shiiit asså! Jag+prov=sådär
Förra matteprovet godkänt var 17 av typ 22 jag fick 16,5 orka liksom ett halvt fel blev väldigt besviken över mig själv. Så engelskaprovet var väldigt viktigt, jag tror jag fick bra för jag var väldigt säker. Hoppas det gick bra:)
På våren eller vintern kommer inte ihåg iaf så ska vi typ ha nationella provet... Prov hit och dit. På NO/kemi/lab
så gjorde vi flyg bilar eller vad det hette.. Sen ska vi ju då ha ett race med dem. Hahah ska bli kuul då jö;D
Sen kommer ju Joseph:) Men jag ska på fest hos en kompis. Det ska bli superkul!!! Förut tyckte jag inte så mycket om bloggar... Men nu när jag har en.... Det är superbajskissprutt kul att blogga (okej ersänner är tillbaka i bajs och kiss åldern igen hahah Lisa du ska vara tyst:)  )   Så ni vet lägger jag jätte mycket tid på den:)
På söndag är det fotbolls avslutning. Vi ska sluta med nyttigaste spelare det är både bra och dåligt...
Jag är så lack eftersom jag inte kommer kunna åka någon skejtboard på vintern!!! Jo visst det finns ju innomhus hallar, men jag vågar inte åka när det är många där för en gång blev jag lite kränkt av en kille och då ville jag typ inte åka på ett halvår!!! Lite synd att folk vill göra så. Men behöver ju inte vara superbra! Jag är ganska bra men kör för att det är jättejättejättejätte kul. Klart man lär sig om man åker ofta också. Alla som är rädda att folk ska titta på en eller alltså mitt problem vet jag ett tips som jag gör. Träna hemma!!! Då förhoppningsvis kan du visa hur grym du är på det!! 
Ojj det här var nog det längsta inlägget i jonnatheblogger´s historia !!! Hahahah
Hejdå
// jonna the rapper!! Glider in på takten plockar mina blommor ifrån andras rabatter.... Hahahah skoja lite där!!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0