Plugget

Hej alla noobz! Hahha skoja bara ni är ju mina allra käraste eftersom ni läser min blogg TACK!!! Idag var jag i plugget, hehe som kanske alla här i Sverige på tisdagar brukar vara men ändå... Jag vill berätta det, nu ska jag sluta babbla om onödiga saker. Somsagt skolan, jo vi har börjat på tema Medeltiden. Sen sprang vi skoljoggen. Jag sprang tre varv och blev rätt så nöjd:)  Sen åkte vi hem och jag gjorde min läxa och snart ska jag göra min andra.... Nu tittar jag lite på TV.
DAGENS LISTA: tur siffror
1.9
2.27
3.10
4.100
5.2


En gåta jag kommer skriva kommentera om ni vet svaret
så här är gåtan: vad kan gå men inte springa?
svaret kommer imorgon så var berädda på att titta in min blogg!

pro J


Kommentarer
fisa

små barn, som presic har lärt sig gå ;)

2009-10-06 18:23:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0