mammas pojkar

Hej bloggen:D
Till middag idag åt vi pizza på grillen... Göööttttt! Sen kom pappa och jag gav kudden. Nu tittar jag på mammas pojkar. Vad väljer ni imellan: sommar eller vinter? Jag vet inte riktigt tror vinten för känslan och att åka skidor!!!! Ja älskar att åka skidor!!!! På söndag ska jag på walk whit dinosuries:) Man är i globen och så går det rund dinosaruier och typ ryter fett coolt:) visste först inte att det fanns men nu ska jag tillochmed vara där!
Vad kan jag mer skriva det är ju då reklam... Och Amanda och Ida kör ju allsång har i soffan...
Jag har inte suttit vid min bärbaradata på ett tag eftersom jag har inte haft internet. Nu när jag snacka med pappa så tryckte jag på en knapp och då fungerade det. Typiskt aja glad att den iaf fungerar. Men nu har det börjat igen så Hejdå
//Jonna Bimer

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0