Lisa<3333333

Hejsan hoppsan bloggen:) Idag var jag i skolan och då kom en kille från Iran och typ sjöng och så:) Vi firar ju för FNdagen så då kommer folk hit och så... Det var också ett kamratstödjarmöte;)
Miche höll föreläsning om Iran. Guuud va duktig du va Miche<33 Sen körde vi en jätterolig grej efter lunch som jag inte orkar berätta. Jo vilken dag publiken det kommer mera promies;D
Jag skulle var med Lisa<33 B.vän:)<33   Vi hade jättekul. Först va vi på Röbacka och körde kort. Haahh Lea va mee:P
Sen gick vi hem, och vi åt mellis gjorde en kladdkaka och lite annat flummigt(a)
Nu har ju då Lisa åkt hem. Vet ni idag var det ju också syslöjd och jag blev klar med kudden till pappa. Jag blev faktiskt rätt så nöjd. Jag hade ni vet schack färger fast rött och vitt där hade jag broderat där det stog pappa. Andra sidan var det grönmilitär färg. TRÄÄÄVLIGT!! Juste idag är det mammas pojkar. TYp mittfavvo program. Men vadå det äger jööö!!!
Tjarå
//thee best!
 vilket är snyggast kommentera. Goo gnaget vi tar smguuld!


blääää spyyr!

Kommentarer
miche

Jonna det klart aik är snyggast.

2009-10-24 21:15:11
adam

lol miche fuck heller aik är snyggast (not) djurgården är så MoHaHaHaHa!! p.s du har hund bajs på din sko

2009-10-25 02:14:49

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0