Läser

Hejsan. Idag var det skola som vanligt... Konstigt heheh:) Vi byggde (försökte iaf) göra ett medeltida hus i papper.Jag dampa typ för jag hatar att hålla på att pyssla-.- 
Gympan var kuul som vanligt. Vi körde bandy:P  
Just nu läser jag en bok som heter "rockar fett!" jag orkar inte berätta vad den handlar om men den är superbra. Jag fick den i julklapp så jag har redan läst den en gång.Hmmmmmm snaaark vad kan man mer skriva....
Jag ska inte göra något speciellt imorgon...  Snart ska jag till Svalbard:) Det tillhör Norge men ligger nära Grönland. Ska bi jättespännande att åka dit. Vet ni man får inte ens gå ut själva. Gissa varför! Okej står inte ut längre måste säga det hahah:) För det kan komma isbjörnar. Fett coolt om man stöter på en isbjörn bah tjenare! HAha men vi ska typ ha jägare. Man kan ju inte direkt komma till flygplatsen heheh "ere Ok om jag har med mig geväret" hahhah. Ne nu får jag sluta flumma mig. Hehehe 
Asså jag blir superduperglad när jag ser att folk läser min blogg:) fortsätt med det och tipsa folk!
Hej då ha det gööött;)
//jonnaponnapyttipanna okej så brukade typ min moster kalla mig...
EFTER


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0