Länge...

HEEEJ:) Jag har inte kunnat skriva för att jag, Amanda och mamma sov i stan en dag till. Så här har mina dagar varit. Om ni fortsätter läsa ser ni det coola jag har varit med om.

tisdagen: Jo vi åkte ju in till stan och shoppa. Jag handlade på mitt HM-kort ett par jeanstitch, trosor och ett par strumpor på HM. Sen köpte jag ett par skor, ett skit coolt örhänge, pärlor till mitt hår, armband, fingerboard och en cykelhjälm. Hahah mycket grejer. Sen kom pappa och vi skulle äta på mongolisk restuarang men det hade gått i kk så vi åt på en Indisk. Ett ord STAAARKT!! Aja sen gick jag och Ida och köpte tre filmer. Sen sov vi.

onsdagen: Det var ju sagt att vi skulle till tom tits. Men vi gjorde en dubbelt så bättre grej. Jag såg på Michael Jackson this is it. Jag vill bara skrika om hur lycklig jag är att få se första visningen av en världspremiär!! Den äger! Man måste se den på bio för den kommer inte bli en film. Så det är något man måste göra. Agaggagg vill fortfarande skrika när jag sitter här och skriver. Vissa anser honom som en pedofil men titta på filmen och se hur han är! Han var ju helt fantastiskt! R.I.P Michael Jackson<33333 Jag gråter nu bara för jag lyssnar på man in the mirror! Aja ska skärpa mig nu. Sen gick jag Ida, Amanda och Malin till donken. Vet ni försesten vilka jag såg och var typ en meter nära när vi skulle gå in på bion jo Danny och Mattias i E.M.D  Coool e man jö!:)  Aja sen åkte vi in till mammas jobb. Det var ju meningen att vi skulle hem då men jag mamma och Amanda stanna. Jag och Amanda spela Fifa 09 i lägenheten (asså på playstation)

torsdagen: Idag alltså. Vi åkte hem med t-bana och buss. Sen nu e jag hemma och sitter och skriver. Men imorgon bitti ska jag till Svalbard. :) Så ska packa nu hejdå!!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0