ICA pizza och TV

Shooooo!:) Nu har jag precis ätit middag. Det blev ICA pizzor Emelie hjälpte till:) Hon är sjuk.. Hon hjälpte mig och Amanda med läxor. Just nu gör jag typ inget... Vad gör ni?
Vad väljer ni imellan: data eller tv?  Hmm jag är skit grym på att ställa svåra frågor heheh.. Enligt mig är det nog dator för då kan man ju titta på play:)
Trevligt trevligt. Vad jag ska göra sen är väl kanske läsa och gå och lägga mig. Jag vet det är rätt så tidigt men festen gick vi och la oss väldigt och gick upp tidigt. Samma sak med i söndags aja vill inte berätta vad som hände men sov inte så mycket då. Idag fick jag reda på jag fick på provet. Ena sidan av provet var det do och does jag hade 22/24 och jag blev jättenöjd:) Andra sidan med don´t doesn´t då hade jag 14/16
Jag blev jätteglad:) Hoppas ni också tycker det var bra:) Inte för att skryta utanför jag blev nöjd! Juste i måndags fick jag min present i efterskott av farmor. Det var en tröja från H&M (as snygg) en trisslott,vann inget men var nära och 200 kr på H&M. Tack farmor det var jättefint! Tröjan var blå och vit randigt inte så tjocka ränder kanske en milimeter. Sen var det knapppar ner till naveln det var typ en tunika. Okeej Jonna nu är du för mycket mode det är ingen mode blogg. Eller?
Själv är jag ingen såhär tjejig typ liksom smink,handväskor, klackskor m.m.
Jag måste tipsa om ett skämt... Om någon skriver VG? Svarar du: nej MVG
hahahahh jag är ju för rolig!!! Det fungerar på VGD också;)
Hejdå
//Jonna the rapper

Kommentarer
Ulli the moster

Jonnaponnapyttipanna - din blogg äba bäst!! Du, varmaste tack för tatueringar till oss, och för fina brevet. Sitter å jobbar, hinner inte skriva mer nu, men återkommer, var så säker! Pusspuss från Ulli the mo(n)ster; hälsa Mandissalamandris och de andra, det vill säga EmelieRåttanJansson, HampusLoppanHansson, Idapidanyckelpiga, Piathehallonbåt och Thomastheyogaandinnebandyking

2009-10-22 09:44:07
Ulli the mon(s)ter

Jonnaponnapyttipanna! Skrev nyss en kommentar och skickade, men den försvann på nåt märkligt vis... Din blogg äbabäst!! Du, tack för tatueringar till oss och fina brevet. Vi blev väldigt glada här! Sitter å jobbar, så jag ska inte skriva längre nu (särskilt inte som det förra försvann någonstans ut i rymden...). Älskar dig vännen, och återkommer snart, var så säker! Hälsa Mandissalamander, Emelieråttanjansson, Hampusloppanhansson, Idapidanyckelpiga, Piathehallonbåt och Thomastheyogaguru. Pusspuss!/Ullithemon(s)ter

2009-10-22 09:50:05

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0